Perempuan Menopause

Hari ni pagi-pagi lagi aku dah kena marah ngan bos a.k.a. ngan minah menopause yang tak sedar diri kat tempat kerja aku tu. Aku kena tegur pasal my job la ape lagi. Aderla seklai tu aku terlambat bangun, terlambat mandi, terlambat datang kerja. Huwaaa! Then buleh pulak banding-bandingkan mek ngan sorang staff lama kesayangan dia. Rasa macam nak berhenti kerja je, tapi sayang pulak. Lagipun aku sedar memang aku salahpun, tapi…!!!!!! tak perlulah mengungkit kisah-kisah zaman jahiliah hingga ke zaman Tok Kadok semua. Boring taw!

Lastly aku ambik leave. Nak tau aku nak pergi mana? jeng…Jeng…..jeng…. MELAKA. Tapi aku tipu dia kata aku nak balik kampung je.

~ by adriananatasya on January 14, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: