Jejalan Malam

(The Same Day gaduh Ngan Bos Menopause)
Facing unhandle situation might be the worst thing ever happen in this past few weeks after 2008. Thank God aku ada orang yang boleh menemani di saat-saat sebegini. It’s silly! You know what.. aku pergi ke IOI Mall sejam sebelum tutup, habiskan masa tengok ikan kelaparan kat dalam aquarium besar, makan KFC tapi tak habis, dan yang penting masuk Jusco then keluar balik selepas tolong letak balik barang-barang satu troli yang kononnya aku nak beli (tapi hampeh tak jadi)

Ikan ni dah hilang sirip sebab kengkawan dia dah makan. kesian. Mesti Bangla yang kerja kat IOI ni tak dapat gaji cukup sampai taknak bagi makan dia kan…
Then kami masuk balik kereta, ingat nak balik. Tapi akhirnya terus ke DownTown Tasik Permaisuri, Cheras. Kat situpun langsung tak beli apa-apa. Cuma dapat menjamu mata yang tak jemu-jemu memandang keindahan rupa paras ciptaan Tuhan (*matila mek!) Ada seorang anak ikan cando ni siap lagi pandang-pandang aku sambil memegang ciknek dia. Aiyohhh…. menyetimkan ciknek dia kah aku???

~ by adriananatasya on January 16, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: