Bila Handphone Nak Dibaling Ke Dinding

Geram bila HP aku ni asyik buat hal dan hang sajork! Rasa macam nak baling ke dinding. Bila nampak anak ikan rasa cam nak snap gambar dia tapi kena waiting beberapa second, sempat terlepas. Bosan betul la… Sebenarnya memang dah empat kali aku campak ke dinding. So pagi tadi aku masuk kerja lewat, and aku pergi trade in HP gila aku tu kat Pertama Kompleks. RM 700 sajork dia ambik HP mek. Huh! mak beli dulu lebih kureng RM 1400 taw. tetiba kena trade ini separuh harga. Nilah kalau cepat sangat terpengaruh. Elok-elok dulu pakai CyberShot, sibuk nak pakai N-Series. Terus mek ambik keputusan ambik HP murah aje. Nak tau HP ape? SE K810i je. Ok dak? Ikutkan mek nak ambik K850i tapi rasa cam tak berbaloi lak. Lagipun cuma dibezakan oleh pixel or saiz gambar je. Berat lak tu.

~ by adriananatasya on January 30, 2008.

Leave a Reply

 
