2 Hari Selepas QUIT MY JOB

Haaah.. Indah sungguh dunia ini kurasa. tak perlu lagi jumpa beberapa peralatan elektronik yang menyakitkan jiwa raga. Dan yang paling penting tak perlu lagi jumpa bos macam binatang buas tu.

Aku memang dah rasa anti sangat tengok tempat kerja lama tu. Walaupun aku terpaksa menganggur untuk tempoh masa yang aku sendiripun tak pasti lagi, yang penting aku bersyukur sebab aku tak perlu pecahkan kepala otak aku lagi. Empat tahun satu jangka masa yang terlalu lama bagi aku. Tanpa kenaikan gaji yang berpatutan dengan apa yang aku kerjakan. Adakah pujian memadai? Tidak kan?

So hari ni aku dah pergi 2 tempat interview. InsyaAllah akan ada lagi interview esok. Aku harap aku akan dapat kerja secepat mungkin. Buat masa ni aku tak boleh memilih sangat. Nanti aku jugak yang rugi. Mana aku nak cari duit untuk sementara waktu ni? Ingat aku cikcur ke? Jadi taklehla demand sangat.

~ by adriananatasya on February 4, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: