Interview Esok

Ahah, baru je tadi tak sampai 10 saat tempat yang aku hantar resume semalam tu call aku, mintak datang interview petang esok. Terkejut jap aku. Aku memang berharap sangat dapat kerja kat situ. Sebab utamanya ialah dekat sangat dengan rumah. Jalan kaki cuma lima minit saja. Tu yang best tu. Tampat kerja tu betul-betul kat belakang Masjid Taman Putra Perdana, Mati ker mek???? Tapi tak kisahla kan? Apa yang nak dirisaukan sangat. Lagipun aku memang perlukan kerja sekarang ni. Dah 3 hari menganggur ok. Tengok!!! Baru 3 hari dah risau!

Tapi aku lagi risau pasal interview esok ni. Setakat ni aku tak pernah langsung gagal dalam semua interview yang aku lalui untuk setiap kerja yang dah aku buat. Tapi esok tak tahulah. Risau gila ni. Aku tengok bos kat situ macam alim ulama’ aje. Siap lagi dalam iklan tu tulis ‘MENUTUP AURAT’ Matila mek!!!! Tapi walau macam manapun aku harap aku akan dapat kerja kat situ.

~ by adriananatasya on February 5, 2008.

Leave a Reply

 
