Trip To Turkey?

Matilah kan korang ingat kakak nak pergi Turki lepas dikecewakan khannnnn??? Motiffnya tidak you’olls. Kakak berangan gak nak pergi. Asalnya memang kakak dah booking untuk jadi assisstant tour agent kat sana (ngan housemate kakak) tapi cuti tak approve pulak. Matila kan bos kakak tu jeles sebab tak dapat jalan-jalan. Padahal bulan May nanti dia dah book nak pergi Aussie. Tinggallah kakak kat sini sensorang. Pada housemate kakak yang pergi Turki Isnin nanti tu janganlah lupakan sevineeeeeerrrr kakak taw. Dulu kau pergi Shanghai kau bagi kakak jewellery, ni kat Turki harap-harap lagi mahal lah ye. Kakak sedih tak dapat ikut. Sob sob….* Cuci mata jelah tengok gambar-gambar menarik kat sana ni ha. Tadaaaa….














~ by adriananatasya on April 4, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: