Cinta Kiewww…


Kekadang aku rasa cinta ittew perlu. Dalam sepuluh orang jantan takkan satupun tak berguna kan? Tapi aku takut terkena. Tak pasal-pasal mek jadi macam butterfly yang dikeringkan dan dilekat dalam album. Tak pun dapat bf yang cemburu buta, kaki haru, kaki pukul or whatever. Nahas aku.


Dari sudut pandangan mata, wujud perasaan berbaur melihat orang lain berpasangan. Rasa gembira, tapi untuk siapa? Rasa cemburu, ya.. itu memang untuk aku. Tapi salah aku jugak kan? Bila orang nak kat aku, aku pulak yang taknak. Aku bagi seribu alasan termasuk yang tak masuk akal. Bila kawan sendiri yang masuk daun, aku lak yang frust.


Jadi cinta itu mungkin belum hadir buat masa ini, tapi aku harap ia akan muncul juga. Matila mek raasa nak terjun dari alam fantasi ni sekarang juga macam filem Enchanted tu. Prince Charming, please come to me. I’m naked here. Matila aku!

Note: Huh… aku sendiripun tak pasti apa motif aku melalut semua ni.
Moral Of The Story: Cepat-cepatla cari kapel..
Coclution: Jangan biarkan bakal BF anda dirampas kawan anda sendiri!!

~ by adriananatasya on April 6, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: