Tetiba Flowerhorn Pulak..


Nama saya flowerhorn. Anda semua mesti pernah tengok saya kan? Muka saya burok. Dahi saya jendul. Saya lebih buruk dari senduk. Jantan tengok saya pown takut.

Haruslah khann? Kakak keluar dating malam semalam. He is my type. Kakak tau dia suka akak. Tapi akak still jual mahal sket. It’s hard to find a good man in KL katanya! Tapi akak taknak terburu-buru buat keputusan la.. Yang kat JB tu pown nak kat akak gark. Akak pelikla.. akak yang tak cantik, muka macam flowerhorn ni pown ada orang nak. Pelik betol!


Longkang kat depan opis akak. Hazzab khan??? Besi-besi semua dah kene curiks. Terus rongak longkang ni

Tapi akak memang tengah sejuk giler ni. kat luar tu hujan tengah mencurah-curah macam ayaq pancutt. Ayaq pancut apa laks ni? Ntah. Akak boring tahap gaban sebab akak kena dok umah sensorang. Housemate akak pergi Turki. Akak bila dok sensorang time malam teruz teringat hantu jembalang. Susah nak tido sekarang ni. Malam semalam akak takutkan Abang Khairyl pasal hantu teruz dia kecut. Penakut jugak dia tu. Padahal.. akak pown takut hantu gak. Hahah..

~ by adriananatasya on April 10, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: