Konsert AF6

Sekembalian dari bercuti semalam, sempat akak menonton Konsert Akademi Fantasia malam tadi. Aiyoooooo…. siapa ittew yang berdiri di atas kerusi selesai persembahan Stacy?????? Matilah over exposed. Hiks. Ampunnn**

Happening sungguh konsert malam semalam ditambah dengan persandingan pengantin baru Khai dan Rosma. Akak bila lagi? Tetiba khann? Matilah u’ols… akak pun feeling-feeling nak kawin gaks. Well, semestinya persembahan Stacy yang paling akak nantikan. persembahan yang bagi akak tak ada cacat cela. Walaupun bagi akak, lagu ini tidak mencabar vokal Stacy, tapi beliau berjaya membawakannya dengan baik. Selain ittew, akak juga kagum dengan persembahan Nadia dan Riz. Yang lain tu, biasa-biasa je lah. Nubhan, cam biasa aka minat tone suara dia je. tapi persembahan dia kureng sikit. Suara dia boleh buat akak tetiba gersang. Matilah mak!

Matilah takde gambar kan? Hiks.. Tak download lagi. Walaupun akak tak puas hati sebab Rina keluar (akak target orang lain) tapi takpelah. Nak wat camner lagi. Undian di tangan penonton, bukan ditangan kakak. Tiberr!

~ by adriananatasya on April 27, 2008.

2 Responses to “Konsert AF6”

  1. Shh…Riana…jgn bising-bising…org X perasan siapa yg begitu teruja sampai hilang tahap kemaluannya keh keh keh

    P/S: alwayz agreed wz u…Stacy buat org ternanti persembahannya. Riz N nadia also good

  2. gitulah kan… nasib baik bukan hilang kemalua… oopsss…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: