Langkawi Trip

Ok.. banyaknya planning aku bulan ni. So pada 16, 17, dan 18 aku akan pergi bercuti ke Langkawi, sambil menjenguk mak hayyiems besar kat Perlis tu. Raihanna a.k.a. Kelana. Ikutkan lama gak aku tak pergi ke Langkawi ni, selepas tahun lepas yang aku pernah post kan gambar-gambarnya kat blog ni. So tahun ni aku akan pergi lagi tapi kali ini empat orang. Kalau dulu aku ke Kangar naik keretapi (sampai rasa bontot aku ni dah jadi batu) tapi kali ini kami akan menaiki kereta pulak. Maatila siapa yang kena drive nanti. Hiks. So langkawi.. here we come. Tak sabar nak menjerit-jerit naik cable car tu. And akupown nak borong pareo kat sana nanti. Lepas tu bolehla akak menari-nari kat tepi pantai tu, feeling-feeling cam Fasha Sandha khann?

Photobucket

KLIK READ MORE TO SEE MORE!

Photobucket

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

~ by adriananatasya on May 6, 2008.

2 Responses to “Langkawi Trip”

  1. wah bestnye..nak ikut…
    nak bercanda ditepian pantai gitew!!
    laling, i tag u.. don’t angry-angry aaa…tq

  2. waaaa….. kena tag pulak… takpe… cabaran ni..

Leave a Reply

 
