Lembu

Waktu nak pergi kerja tadi nampak ada sekumpulan lembu tengah ber istrirehat kat bawah pokok. Aku pelik jugak. Mana datang lembu-lembu ni. Aku sensitif sikit kalau cakap pasal lembu ni. Bukan sebab aku kecik-kecik minum susu lembu ke apa. Tapi aku ada pengalaman ngeri pasal lembu ni. Kalau dikira dan dihitung dah lebih lima kali aku dikejar lembu gila. Aku tengok lembu-lembu tu steady je. Aku pulak yang gabra sebab aku takut ngan lembu.

Photobucket

Motiff kan lembu-lembu tu buat aku takut semacam. Kat kampung aku dulu lagi dasyat. Lembu-lembu tu aklau bunyi mendengus semacam tu maksudnya dia tengah hangin satu badan la tu. Akupun apa lagi, larila ala-ala diva asuk lumba lari. Kat situla agaknya muncul kemahiran aku berlari dan melompat dengan memakai kasut tumit tinggi. Hiks. Walaumacam manapun aku memang FOBIA ngan lembu nih.

~ by adriananatasya on May 8, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: