Tag Dari Reezberry.. Aiyohhh

Photobucket

Senaraikan 5 hadiah yg anda impikan :-
(i) Anak ikan yang paling hensem kat dunia ni
(ii) Seorang mekap artist
(iii) Satu bas anak ikan
(iv)Poket ajaib Doraemon
(v) Pam vakuum

Senaraikan alasan atas pilihan itu :-
(i) Haruslah anak ikan paling hensem di duni ni. Mungkin ada iras-iras budak Korea, Hongkong (India taknak..mak tak taste) Kalau boleh ada iras-iras Rain ke. Maaaatilah khan akak pose kat depan Reezberry tu… Dia bukak-bukak pintu je nampak akak ngan anak ikan tu. Terus dia masuk ICU, penyakit sentap.

(ii) Haruslah mak nak jadi secantik Siti Nurhaliza 24 jam. Mak nak mekap artis yang mekap dia masa kahwin arituh dari Indonesia tu.. Mia. Macam tak mekap pulak jadi muka dia. Kalau mak memang tak mekap memang hazaaahb. Lembu tengok terus mati. Kalau kambing nampak dia pengsan. Kalau pondan2 nampak mak.. dorang bangga sebab mak takleh kacau dorang carik makan. Kelana lagi suka!

(iii) Reezberry nak satu lori, mana tahan! Mak nak satu bas. 44 orang dudk, 20 berdiri. Kalau naik lori tak selesa, kena panas, kena hujan. Mak nak anak-anakikan mak dok bawah air-cond. Kalau main gangbang tak la panas berpeluh. Ooops!

(iv) Poket ajaib Doraemon tu kalau wujudla mak nak satu. Mak nak otter jadi handbag. Senang skit kalau nak apa-apa. Yang penting pintu ajaib dia tu. Senang mak nak melachh! Pergi Ampang tu sekelip mata jew.

(v) Mak kesian ngan abng-abang yang ciknek kecik. So mak nak wat amal jariah sedekah pada sesiapa yang ciknek dia di bawah 7 inci. Maaaaatilah mak!


5 impresi terhadap org yg diminati :-
(i)Rambut lurus, mak sukerrr
(ii)Berkelakuan manja seperti kucing
(iii) Tidak banyak cakap. Perlu ke lelaki banyak cakap?
(iv) Bukan propa dan pisau cukur.
(v) At least pakai kereta, senang nak bawak mak jalan-jalan. Demand nih.

Perkara hebat yang pernah dilakukan :-
(i) Masuk pertandingan ratu cantik, menag sorak.. tapi tak pernah dapat crown
(ii) Berlari dan melompat diatas pentas menggunakan high heels.
(iii) Memakai dress panjang berjela tanpa terjatuh atau terpijak kain.
(v) Boleh bertahan di ranjang berjam-jam lamanya. Maatilah…

5 ciptaan yg paling disukai:-
(i) Bibir mak yang ala-ala Angelina Jolie nih. Orang kata mak cucuk.. tapi mak punya ori taw.

(ii)Badan yang nasibbaik tak gajah sangat. Ala-ala bootylicious Beyonce je. Maatilah verangan.

(iii) Krayolan. Hiks. Kalau takder nampakla cacat cela kat muka mak nih.

(ivKawan-kawan yang setia kawan. Walaupun ader jugal yang ado.. tapi mak tak kisah. Asalkan mak tau diorang saying mak. Walaupun bagi orang yang tak kenal mak aan kata mak ketwat, tapi mak tak kisah ittew semua. Tak kenal maka tak cinta kan?

(v)Bulu mata palsu dan uyeliner. Mata mak kecik.. jadi inilah saja cara nya untuk membuatkan mata mak jadi GALAKZ.

~ by adriananatasya on May 9, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: