AFundi

Aku demam ni. Bukan demam AF tapi demam betul tapi digagahkan diri juga chatting kat Stacy FC Apa yang boleh aku cakap, au menyeru korang semua pembaca blog aku ni mengundi Stacy. Pastikan Stacy juara tahun ini ok. Kalau tengok gambar Nubhan kat blog aku ni jangan speku pelbagai lak ye. Aku minat jugak Nubhan, malah menyokong Nubhan. But aku still sayang Stacy woooo…

Photobucket

Photobucket

~ by adriananatasya on May 12, 2008.

One Response to “AFundi”

  1. WAAHH…berkobAR SEMANGAT DAN SUPPORT sTACY YA…TAPI YG MUSYKIL MYSPACE nUBHAN PON ADA …HEH HEH HEH

Leave a Reply

 
