Port Dickson

Photobucket

Wahh… berita Kosmo hari ni pasal penganjuran Pesta Pantai Port Dickson. Maatilah aku baru plan nak pergi Port Dickson Sabtu ni. Cammana ni? Tak pasal-pasal aku kena tangkap kat sana pulak. Or perlukah aku pakai sopan santun disana nanti?? Aku tak kisah la, pakai baju kurungpun boleh mandi laut kan? Tapi sedikit sebanyak berita ni membuatkan mood aku yang berkoba-kobar nak pergi tu dah jadi tinggal cebisan-cebisan bara sajork. Yang dorang ni pun gatal gi buat pesta seks kat tepi pantai wat apa? Nak pesta seks pergilah hotel ke, dalam hutan ke, tepi lombong or belakang semak. Maaatilah sentap!


Photobucket

Photobucket

~ by adriananatasya on May 12, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: