Port Dickson

Photobucket

Wahh… berita Kosmo hari ni pasal penganjuran Pesta Pantai Port Dickson. Maatilah aku baru plan nak pergi Port Dickson Sabtu ni. Cammana ni? Tak pasal-pasal aku kena tangkap kat sana pulak. Or perlukah aku pakai sopan santun disana nanti?? Aku tak kisah la, pakai baju kurungpun boleh mandi laut kan? Tapi sedikit sebanyak berita ni membuatkan mood aku yang berkoba-kobar nak pergi tu dah jadi tinggal cebisan-cebisan bara sajork. Yang dorang ni pun gatal gi buat pesta seks kat tepi pantai wat apa? Nak pesta seks pergilah hotel ke, dalam hutan ke, tepi lombong or belakang semak. Maaatilah sentap!


Photobucket

Photobucket

~ by adriananatasya on May 12, 2008.

Leave a Reply

 
