Konsert AF6 Ke 9

Photobucket

Nadia: Kalau aku yang terkeluar ni terpaksala aku tolong mak aku jual nasi lemak ni. Tapi aku harap-harap Si Stanley ni yang kelua. Sore dia tak sedap. Kalau kucing kau dengar gerenti pengsan, masuk wad.
Stanly: Harap-harap minah YAMBRELLLA ni la yang keluar. Aku nak masuk final ni!

Tu la.. eksyen dok berjalan je… nasib baik sempat tengok AF Sabtu lepas. Stanly telah keluar dengan jayanya (sebab aku cakap cenggini adalah kerana aku nak dia keluar lebih awal dulu lagi)Aku nampak satu persembahan yang agak baik dari Toi. Motippla kau kan.. time nak abis ni baru nak buat baguih sikit. Dulu memula ko buat macam nak nyanyi lagu jawa. Persembahan Stacy yang biasa saja, namun tetap aku bagi kredit sebab bukan senang nak nyanyi lagu Maikel Jekseng ni. Persembahan Nadia yang aku rasa lebih kurang sama juga macam mingu-minggu sebelumnya. Serius, aku tak nampak impak yang ketara dalam konsert ke 9 ni. Motipp aku cakap macam ni? Pengkritik kah aku? Tidak sama sekali, tapi aku manusia yang ada telinga untuk mendengar. Persembahan Nubhanpun..ala..asyik pecah ajo. So, persembahan mana yang malatopph? Aku boleh caka persembahan duet Riz Nadia dan Stacy Nubhan adalah yang paling berjaya. Emosi sampai ke jiwa. Lstly.. aku ingat akan ada lebih dari satu penyingkiran, tetapi cuma satu jo. Okla tu.


Photobucket

Lihatlah dada akak yang bekilauan ni. Kau adooo??? Akak sewa baju ni ngan Jovian mahal taw.

Photobucket

Wooopppsss..senyum!!!! Kamera tengah fokus kat akak ni. Akak kan janda meletop..biar satu Malaya sedarin kecantikan semulajadiesss akak ni!


Photobucket

Apa kes??? Wah… main pegang-pegang dorang ni ye? Jagalah.. nanti jawi tangkap. Lariiik!

~ by adriananatasya on May 20, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: