My New Family

New family katanya. Hiks. Setelah kecewa ngan MP4 player buatan China tu, aku telah buat keputusan untuk beli MP3 player Samsung ni. Lagipun ada less semalam. Dan inilah yang last. Kalau ikutkan aku tak minat langsung warna hijau ni. Better red or black. Tapi dah ni je yang ada dan aku taknak kerugian jika tak membeli dengan harga semurah ini, aku ambik juga. Memory 2 GB, okla bagi aku. Tupun dah nak penuh dah aku isi ngan lagu-lagu kegemaran aku. MP3 Sony aku yg lama tu aku mungkin nak bagi kat anak saudara aku. Dia memang dari dulu cam berkenan je ngan bende tu. After this aku ingat nak beli kamera NIKKON yang tengah sale tu.. harga RM499 je termasuk memori kad 2GB. Rugi tak beli. Nanti aku pergi holiday senang sikit. Kamera yang lama tu simpan ajerla. Takpun aku jual je pada seisapa yang berminat.

~ by adriananatasya on May 29, 2008.

Leave a Reply

 
