RM5

Korang pelik tak kalau setiap hari korang beli makanan korang kena charge RM20″ 5 je? Aku bab makan ni memang pelbagai. Kekadang aku makan nasi lauk ayam dan sayur. Kekadang ikan ngan telur. Takpun daging ngan hati ayam. Tapi hari-hari kena charge RM5. Kekadang tak setimpal ngan lauk yang aku ambil.


Aku takdela kata nak boikot kedai ni, sebab aku terpaksa. Dah takde kedai dah yang buka time tengah hari kat area ni. Pening aku jap. RM 5 setiap hari. Bankrap gak aku kalau hari-hari camni. Aku bukan nak kata apa, tapi kiralah betul-betul. Aku rasa beli nasi kat kedai mamak pun ok taw. Tapi tu la… jauh pulak. Lagipun kita orang melayu nak tolong bangsa kita jugak.

~ by adriananatasya on May 30, 2008.

Leave a Reply

 
