Mid Year Begin

It’s Monday. Aiyoo malasnya mak. Motipp la kan pada pertengahan tahun kemvali bermalasan. So this is going to be a short entry. Perasan tak chatbox baru kat tepi tu. So yang tu khas untuk pengguna MsjBox sahaja lah uolsss. Yang bukan tu macam biasa la just chat je kat Cbox kat atas tu. Napa sampai dua ek? Akupun tak tau nak guna yang mana satu buat masa ni. Kita tengok dulu yang mana lebih dapat sambutan. Orang yang tak mendaftarpun boleh jugak chat kat Msjbox tu, takde masalah. Tidak ada keraguan apa-apa pun. Hiks.

Secondly, pasal kucing aku tu. Atas nasihat beberapa teman aku tak jadi buang dia. Memang kucing kalau dia demam dia akan meragam sikit. So semalam aku pergi Mid Valley, singgah kat Pet Shop untuk beli beberapa obat-obatan. Ingat manusia je ke makan ubat??? Kucing pun ada ubat taw. Siap ada vitamin C lagi. Matilah bagi vitamin C mak nanti. Hiks. Pastu aku beli beberapa set permainan untuk dia seperti bola dan pancing ikan (untuk kucing ok) Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan takziah atas kehilangan MIMIE. kucing Meenzuleyka tu. Buat poster bagai nyah.. nanti jumpa gak tu.


Dan akhir sekali, aku happy sebab kawan aku, yang aku kata familynya berantakan tu dah kembali bersatu. mak bapak dia dah rujuk kembali. Tak baik cerai2 di masa tua ni. Wahh.. aku pulak yang melebih-lebih. Aku rindu keluarga aku ni. Hehhe. Minggu depan nak balik la. Hiks.

~ by adriananatasya on June 2, 2008.

Leave a Reply

 
