Petrol naik 78 sen, diesel RM1

Harga minyak naik? Matilah semua pemandu dan penunggang kat Mlaaysia ni. Aku tengok kat petrol station tu suasana dah macam ada konsert pulak. Aku memula dengar wat bodoh je, maklumlah aku bukan ambik kisah sangat hal ni. Pastu terbaca pulak keratan berita, barulah aku percaya pasal kenaikan harga petrol ni. Maatilah. Konfirm pasni semua barang pun naik atas alasan HARGA MINYAK NAIK. Sengal tak???


Pas ni kita pakat ramai-ramai pi bakar stesen minyak. Jom. Mak tolong tengok je. Kalau masuk penjara korang tanggung. Pastu kita culik semua pekerja kat stesen tu. Yang bangla tu korang ambik, tapi aklau melayu kasi kat mak. Kita rogol ramai-ramai. Sapa nak ikut angkat tangan!


So malam ni aku percaya akan ada konsert kat semua stesen minyak kat Malaysia ni. Kalau si Reezberry buat konsert mesti dapat untung besar, boleh beli kereta baru. Maatilah mak. Ko beli je kereta baru nyah. Ko try mintak spedo dari datuk-datuk mana ke. Gerenti boleh. Sebab ko cantik. Muka terletak, tak macam mak, muka adobe. Lariiiii*

~ by adriananatasya on June 4, 2008.

3 Responses to “Petrol naik 78 sen, diesel RM1”

  1. wakakakakkak xmo join..
    mo tgk jaaa.. =))

  2. aku nak yg meletop2 je… sorang 2 jadilahhh… LOL!😛

    p/s: aku antara yg berhempet2 kat petrol station mlm td tapi x syok sbb kete aku yg kene hempet bukan aku… huhuhuuhuhu… x stim tol! :`(

  3. leosabri..masalahnya ada lagi ke yg kiut2 nak keje kat stesen minyak ni??akungok banyak bangla je.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: