Hamster

Mari-mari melawat rumahku yang macam zoo ni. Akupun tak pahamla. Ada tiga manusia di rumah aku ni, tiga-tiga ada bela binatang. Aku bela kucing, sorang bela ikan, sorang lagi bela hamster. Alkisah budak seekor ni dah lama takder hamster. Sebab dia bengang hamster dia cepat mati. Pernah sekali hamster dia beranak.. esoknya terus semua hamster dia mati. Kesian dia. Ni pulak sekarang dia berangan nak bela chipmunk. Hari tu hampir-hampir dia nak beli dah, tapi tak jadi pulak.


Cuba korang tengok muka hamster ni. Comel kan? Kalau boleh dibawak tidur lama dah aku bawak naik atas katil aku. Wah. Tapi takut pulak dia menggigit di tempat yang tak sepatutnya. Wah!


Matilah!!! Kucing mak dah adjust adjust nak makan salah seekor hamster tu. Dia tunggu peluang je tu. Sampai masa jadi arwah lah hamster tu. Ni gambar takleh tunjuk kat kawan aku, nanti akalu betul-betul hamster dia mati, sah kucing aku yang dipersalahkan. Wakakakak!

~ by adriananatasya on June 9, 2008.

2 Responses to “Hamster”

  1. woaaaaa…
    kiut…
    omah mak xleh bele emster…
    kucen byk..
    miahahahahaa..

  2. riana!!huhu..comel glr hamster tuh..dlu aku ade bela hamster gak pastu mati..lalala..pastu beranak lg smpi aku xthn..heheh!!comel glr..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: