Frasa Dan Rasa

I will be
Strong on my own
I will see through the rain
I will find my way
I will keep on
Traveling this road
Till I finally reach my dream
Till I’m living, and I’m breathing
My destiny, yeah yeah

I WILL BE nyanyian Christina Aguilera. Kadang-kadang aku akan menangis bila dengar lagu ni. Liriknya terlalu dekat dengan diri aku. Kenapa? Entahlah…. akupun tak tahu macam mana nak terangkan. Terlalu banyak kesusahan yang aku pernah lalui menyebabkan aku seakan sepi dan diam secara lahiriah.. sehingga ada yang mengatakan aku sombong. Tapi sebenarnya aku terlalu berhati-hati, mungkin. Whateverla..

Photobucket

Cantik kan suasana di Tasik Titiwangsa pada waktu malam? Aku pernah tinggal berdekatan tasik ni satu masa dahulu (SILA ABAIKAN TASIK PERMAISURI YEA!!!) Sekeping gambar boleh menceritakan kembali pengalaman yang lepas selama bergelar manusia. Aku manusia yang pernah melalui liku-liku hidup yang parah. Percaya tak? Aku pernah tidur di tepi tangga lepas kena rompak di Pandan Mewah satu masa dahulu. Semua kunci dan duit dah hilang, so tak dapatlah masuk rumah. Kena tunggu kawan aku yang balik kerja pukul 6 pagi.

Kadang-kadang keluarga sendiripun ibarat duri. Aku pernah lalui satu situasi bila dibenci sanak saudara. Bukan kerana aku adalah aku, tapi aku sendiripun tak pasti. Itu semua berlaku sewaktu aku menumpang di rumah abang aku di KL. Tanpa mengambil lebih banyak masa, aku cabutttt… dan pindah ke rumah lain. Selepas itu mereka boleh bawa cerita pada ibu bapa aku bahawa aku melakukan perkara-perkara yang tak baik di KL. Sedih kan?

Apa puncanya aku cerita semua ni? Ni semua gara-gara Tasik Titiwangsa. Wakakakaka! Tempat aku berjumpa seseorang yang masih aku ingati sampai sekarang. Waaaa! Kenapa aku moody je minggu ni? Please help me!! Asal ada je entry baru mesti sedih-sedih je ceritanya. Napa ngan aku ni? Please Cheer Up Riana!!! Wah!


Mungkin aku perlu bercuti lagi kot. Tapi kat mana ek? genting Highland ok tak? Ok ke nak mententeramkan perasaan kat tempat yang sejuk camtu? Biar aku fikir jap.


Photobucket

~ by adriananatasya on June 17, 2008.

One Response to “Frasa Dan Rasa”

  1. wah akak riana..ahaks.sabor k..tabah hadapi segala yg melanda diri..ape kte g melancong kt korea..wahh.besh tuu…

Leave a Reply

 
