Makan Dan Makan Lagi

Makan dan makan? Pelik tul la aku. Sejak dua menjak ni aku asyik makan malam je. Berselera sentiasa. Kekadangsanggup masak maggie kul tiga pagi. Apa nak jadi ngan aku ni? Ni pun dah start balik jadi tong dan gajah ni. Mateyla hakoo. Makan untuk hidup atau hidup untuk makan? Mana satu yang betul ni? Buat masa ni motto hidup aku dah jadi hidup untuk makan. Matilah carut diri sendiri ni. Mana tidak… kul 2.30 pagi aku leh ajak kawan aku pergi Mcdonald. Hanjeng kan. Kawan aku yang memula kata kenyang ni pulak yang melahap bagai nak rak. Ganjil tul. Adakah aku telah berjaya menguasai mindanya untuk menjadi sebahagian daripada warga gajah? Wahh… terkebih sudah!

Photobucket

Photobucket

Balik rumah boleh pulak melantak donat lak. Matiiilahhhh. Thankiu tu Faizal yang belanja donat ni… sedap sangat. Lain kali bawak lagi ok. Kami takkan ragu-ragu untuk menerimanya. Kecik tapak tangan… lombong aku tadahkan. Lain kali bawak yang .. and less chocolate. I tak suka chocolate. Matilahhhhh demand!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

nuffnang_bid = “0664d5c2c552433d9e7333fe3909457a”;


~ by adriananatasya on June 18, 2008.

One Response to “Makan Dan Makan Lagi”

  1. wahahahahaahhaha aku suka donut tu….sedapppp

Leave a comment