Kampung

Hari ini sepatutnya aku balik kampung dengan kawan aku, tapi lastly dia terpaksa pergi Phuket pulak. Sedihnya perasaan dan sanubari ini. Kampung aku, bagi akulah tempat paling istimewa dalam dunia ni. Di situlah aku dilahirkan dan aku mebesar… sehingga sebesar saiz sekarang (*matilahh) dan di situlah bagi aku erti kedamaian yang sebenar. Sedihnya tak dapat balik kampung.

Ni lah kampung aku. Terletak di Tanjong Karang, Kuala Selangor, Selangor. Kira-kira satu jam dari Kuala Lumpur. Santeqqqqq tak? Huhu! Kalau dapat tengok sawah padi tu, hati tenang je. Tapi sekarang dah tak hujau. Gambar ni aku ambil beberapa bulan lepas. Sekarang mungkin sudah menguning, dan musim menuaipun tiba.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~ by adriananatasya on June 21, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: