My Current Favourite Blog

Wallah… hari ni aku ank share beberapa blog yang aku minati. Since aku kenal blog-blog ni.. aku kira dah jadi pemerhati tetap di blog-blog ni, maksudnya aku adalah peminat dan pembaca setialah kepada blog-blog ni. So aku nak explain which and why.

Photobucket

Sebab utama aku melangut tiap hari kat blog ini mestilah kerana aku webmasternya. Aku siapkan layoutnya dlm masa setengah jam sebab aku kena siapkan sebelum Stacy AF6 masuk chatting hari tu. Layout maroon dan beberapa flash widget sebelum ni telahpun dibuang. Sebelum ni aku anti blog ni sebab lambat load. Siap lagi aku perli webmaster sebelum ni yang bagi aku makna gaji buta. Wah! Terlebih dah ni. So far.. aku masih lagi edit blog ni dan ucapan tahniah yang aku terima sedikit sebanyak membuatkan aku cuba sedaya upaya untuk memeperbaiki blog itu.

Photobucket

MERIAH UOLL @ Reezberry

Blog seorang wanita jadian yang berwajah senduk dan bermulut puaka. (MATILAH AKU) Menarik tentang blog ini ialah kata-kata, frasa dan komen yang ditulis oleh penulis sangat-sangatlah bernas ibarat penulis memakan beras yang dikilangkan oleh BERNAS setiap hari. Walupun ayat-ayat yang digunakan penulis agak menyentapkan, tapi itulah realiti. Penulis tidak bertopengkan MALAIKAT walaupun berbadankan Tyra Banks. (MATI LAGI SEKALI) Walaupun sering terlihat banyak kesalahan ejaan dalam blog beliau, tapi pembaca tidak kisah kerana memahami keadaan penulis blog ini yang baru belajar menaip. *Pengsan!


Photobucket

MEENZULEYKA @ Bacaria


Yes uolss… ini adalah blog yang masih baru. Tetapi aku suka mebacanya sebab penulis rajin hapdett, tidak seperti blog di atas yang selalu bersawang. Kalau nak tahu cerita dunia artis, rajin-rajinlah melawat blog ini. Walaupun layout blog ini tidak sehebat layout blog-blog wartawan yang lain, tetapi bahan-bahan yang disajikan amatlah berguna, walaupun terkadang singkat sahaja.


Photobucket


Blog wanita cantik ini merupakan blog yang telah membawa aku ke arena perBLOGan ini. Mula muncul sejak 2005, dan telah beberapa kali bertukar alamat, ia masih boleh dilawati dan masih aktif sehingga kini. Mempunyai pembaca dari golongan yang berbeza. Layout yang menarik dan sering bertukar ganti. Penggunaan bahasa standard dan jarang dapat dilihat kesalahan dalam ejaan. Nyata penulis blog ini sangat berhati-hati.

~ by adriananatasya on June 23, 2008.

2 Responses to “My Current Favourite Blog”

  1. wah..wah..wah..cerma mak dalam diam ni….ape pun thanks sebab suka kat blog mak..mak pun suka blog ko gak…

  2. sekali sekala mencerca apa salahnya…🙂

Leave a Reply

 
