Kaki Bola vs Kaki Pancing (Tag Dari Meenzuleyka)

Aiyakkkk… baru tadi buat tag Cik Lijah, tetiba Meen pulak tag aku? Aiyohhh! So kerja aku hari buat tag je. Hiks. Nasib baik taklah susah sangat, kalau susah penings gak aku. Tapi tag Meen ni ala-ala susah sikit nak di jawab. Huhu. Tag ni ala-ala mencavar mindass gittew. Baca dulula tag nyew:

Jom pancing…untung2 dalam zaman gawat2 nih…blh menang RM7 ribu…modal baru Rm50 satu joran…keterangan lanjut tel: 014 2359424 (Adi) atau 019 6222783 (Khairul)
Dah lama tak main tag mengetag kan…
Caranya senang sahaja…
U oll kena letak poster tu kat blog u oll dan jawab soalan nih…
Soalannya berbunyik begini…

ANTARA KAKI PANCING DENGAN KAKI BOLA MANA SATU YANG ANDA LEBIH TAK SUKA BUAT LAKI DAN KENAPA?

Hah mudah kan… heheheh
Pastu tag la kawan-kawan yang lain lak…

Tu lah bunyi tag nye? Ala-ala temuramah dah ni. Jap ek… Akaq nak pikiaq sat. Kaki bola or kaki pancing. Tadaaaaa! Nah….. jawapan mek!

Secara fizikal I prefer kaki bola sebab bola cam seksi jer. Uiks… bola? Apa aku cakap ni ah? Kompius dah! Heheh! Kalau lelaki tu suka bola kemungkinan dia suka main bola, so dorang mungkin:

Kacak
Tegap
Tangkas di gelanggang *hiks
Bijak menangkap dan memegang bola *Adoiii!

So jawapan sebenar kepada tag ini: Lelaki yang akak paling tak suka buat boypren ialah KAKI PANCING! Kaki pancing ni tataulah sebab yang mak negok kat tepi lombong Puchong Prima tu pakcik-pakcik perut boyot je yang banyak memancing kat situ. Reezberry suka la tu kot! *Lariiiiiiiiiiik! Lagiponnn perlu ke nak memancing-mancing neh? Buang masa jer uols! Ikan kat Tesco tu segar bugar si addinch perlu memancing bagai. Buang masa kaedahnya. Akak tak suka berboyprenkan orang yg suka buang masa ni. Huh.. penat aku mengarang!

Lagi satu akak tak suka kaki pancing ini ialah kerana mereka ni busukk… bau ikan! (macamlah aku pernah cium kaki pancing) Selain kertu dan busuk, jarang nak jumpa kaki pancing yang can-do. Selalunya laki orang, duda anak lima atau pesen-pesen cam atok aku kat kampung. So how come?

However, akak venci tau. Sebab kaki pancing dan kaki bola ni… kalau dorang dah start aktiviti dorang, dorang dah tak layan kittew. Waaaaaaa. So, lebih baik akak cari boypren dalam kategori lain. Ok dak? Jangan kaki botol sudahla. Hiks!

So here’s the blogger who I like to tag. Hehehehe… matilah korang! Tapi bila melibatkan boypren, akak terpaksa tag perempuan sajork. Hurm.


Eleza – Fifiey – Ann – Reen – saper lagi pompuan angkat tangan!!!!! Er…. len-len sumer laki ek? Okfind88 laki ker? Hiks!

~ by adriananatasya on June 25, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: