Kejutan Malam Hari

Akak balik kerja tadi, Akak dikejutkan dengan bau-bauan yang sungguh sedap. Wah… ingatkan apa, rupa-rupanya housemate Akak buat steamboat. Punyalah menyelerakan sehingga once again mengorbankan diet Akak. Sedihh!! However memang Akak berterima kasih di atas jamuan ini. Tapi rupa-rupanya ada kisah di sebalik penyediaan steamboat ittew. Alkisah sorang kawan Akak ni nak suprise sorang lagi housemate Akak ni untuk besday dia. Tapi malang… silap haribulan la. Actuallay 27 haribulan depan la. Ngok betul kawan Akak tu. haribulan pun dah tak hengat. Enam ngan tujuh dah tak tau beza.

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Walaubagaimanapon Akak berterima kasih sebab menjamu makanan yang sangat-sangat sedarppph ini. Kelazatan hingga menjilat kaki! Dah macam jadi suprise untuk Akak laks. Hiks!

nuffnang_bid = “0664d5c2c552433d9e7333fe3909457a”;

~ by adriananatasya on June 27, 2008.

3 Responses to “Kejutan Malam Hari”

  1. wakakakakkakaakaaammbinggg
    salah tarikh.. adehh hkahakhakak…

    weaa besdey adik aku pon 27 julai..
    hiksssss

  2. sedih kawan ko..ko beli kalender untuk dia satu

  3. akakakkakakakakka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: