Kuntilanak 3

Photobucket

Photobucket


Sinopsis
Darwin (Mandala Abadi Shoji), Asti (Imelda Therine), Herman (Reza Pahlevi) dan Petra (Laura Antoinetta) pergi ke kampung Ujung Sedo untuk mencari dua orang rakan mereka yang hilang iaitu Stella dan tunangannya, Rimson.
Ketika dalam perjalanan, mereka bertemu dengan seorang gadis bernama Samantha (Julie Estelle) yang turut dalam perjalanan ke Ujung Sedo untuk menyelesaikan misi peribadi yang misteri.
Ketika mengharungi hutan, kabut dan gua, seorang demi seorang telah hilang menjadi mangsa Kuntilanak berkuku panjang, berpakaian putih dengan wajah menggerunkan. Kuntilanak itu sebenarnya ada kaitan dengan seorang dukun tua yang juga mempunyai kuasa aneh.

Aku dah tengok cerita ni. Serrrrraaammmmmz. Takut aku sampoai teringat-ingat masa nak tido. Reen pulak kabarnya baru nak tengok ari ni. Hiks. Nak tanya dia lak nanti apa pandangan dia. Kuntilanak ni (part 1, 2 & 3) bagi aku agak lain dari filem-filem hantu Indonesia yang lain, baik dari jalan cerita mahupon cinematographynya. Pendek kata memang lainla. Kalau korang nak tau apa yang lain, korang tengokla sendiri. Tapi kalau korang tak tengok yang pertama dan kedua tak best jugak kan. Hiks!

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

~ by adriananatasya on July 20, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: