The Sex [perience]

Ahaha.. setelah puas aku di tag, kini tiba masanya aku nak tag korang pulak. Cuba baca tajuk kat atas tu.. Ada yang pengsan??? Hahaha… Matilahh! So korang kenalah jawab tag ni dengan sebaik mungkin ye. Tak kisahlah korang nak pergi bertapa, bertafakur atau segalanya, yang penting tag ini terjawab. Soalan-soalannya:

  • Pertama kali mendengar perkataan SEX, apa reaksi anda?
  • Siapa yang mengajar anda tentang SEX?
  • Angan-angan anda dalam SEX?
  • Perkara yang sering anda lakukan bila nada teringinkan SEX?
  • Ceritakan pengalaman SEX paling dasyat anda?
  • Tunjukkan satu gambar anda yang paling MENGGHAIRAHKAN
  • Penuhkan slogan ini : SAYA SUKA SEX KERANA…
  • TAG 5 orang rakan anda


So… anda paham peraturannya? Tibalah kepada mangsa tag-tag ini. Jeng…Jeng…. Jeng…

  • Reezberry (ko slalu rajin wat tag aku walau tak disuruh kan?)
  • Kos Serani (aku tau kau suka tag ni)
  • Okfind88 (ko yang nak sangat tag ni kan?)
  • Meenzuleyka (hehehehe…)
  • Ann (Jangan pura-pura tak nampak ek)
So, apa lagi… jawablah TAG tu. Hahahhaa… aku menunggu penuh sabar!

~ by adriananatasya on July 21, 2008.

4 Responses to “The Sex [perience]”

  1. weyyy.. kejam tol ko nyer tag ni! wahahahaha tersipu2 aku nk jawab.. kahkah

  2. mana ada kejam wei…. keperluan hidup tu… Tersipu2 konon… hiks!

  3. oit….ko nieh..ntah pape laa….pe rr..susah betui mo jwb nieh

  4. Adoi…aku kena juga ker? mentang2 la aku ni Model yg terlampau…mesti kamo ingat aku buat kerja2 terlampau juga…kan? ok la…nati ada masa aku jawab ya…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: