Tag Lagikkkkk!

Minggu ni minggu tag sedunia ke? Banyak betul tag yang nak dijawab. Dah macam tanggung jawab pulak menjawab tag-tag ni. LOL.Kalau tak dijawab takut empunya badan merajuk, atau terasa, jadi akupon buatla. Lagipun bukan susah sangat nak buat tag ni, macam makan kuaci jek!

Jadi, tag ini datangnya dari Miss Reezberry Blueberry yang cantik itteeww, walaupun senduk, permata buatannya. Hiks. Tapi tag ini tidak sehebat tag tentang sexperience ittew. Hiks. Jadi untuk membuatnya hanya perlu memejam sebelah bijik mata, dan teruskan menaip. Soalan-soalannya:

1) Anda rasa anda cantek?…kenape?

Ya, kerana mak pernah melihat orang yang lebih huduh dari mak. So mak kategorikan diri mak sebagai cantik. Lagipun, siapa lagi nak puji melainkan diri kita sendiri? Bahkan, dalam Al Quran pun ada sebuat bahawa setiap kejadian manusia ini adalah sempurna dan cantik. Jadi marilah kita menyanyikan lagu syukur!

2) Kenape kekasih, kawan, suami anda suka kepada anda?
Macam mana eks? Haruslah mak jawab layanan mak yang sungguh istimewa. Mak boleh buat air kopi sesedap air kopi kat CoffeBean, atau buat nasik ayam cam nasik ayam Linda Onn. Hiks. Ntahlah… mak tak tau nak jawab soalan ni sebenarnya, sebab lebih wajar ditanyakan kepada laki mak!

3) Jikalau wajah anda seperti monyet…bagaimana anda nak tunjukkan kecantikan anda kepada orang lain?
Jika mak monyet, mak akan jadi monyet paling cantik di alam barzakh ini. Mak akan jadi monyet yang memakai dress mewah seperti Catherine Zeta Jones sambil memanjat pokok. Ni soalan menhanjeng mak nih. Opps… *Lariiiiiik!

4) Anda berada dalam satu majlis yang gilang-gemilang dan anda ingin di temuramah…anda di kelilingi oleh banyak wartawan, dan jurugambar…dan anda tidak boleh lari dari situasi ini.. tiba2 anda mendapati bau mulut anda berbau tahi cirit..bagaimana anda mengatasi situasi itew?
Haruslah mak akan menutup mulut mak dan berlagak seperti orang bisu sepanjang majlis. Tapi mak rasa perkara ini tak mungkin berlaku kerana mak sentiasa ada clorets di dalam beg. Hiks!

5) Kredit talifon anda habis, beg duit tertinggal, kunci kete tertingal dalam kete yang berkunci..dan anda berada di tengah tengah bandar anda terpakai kasut sebelah lain dan anda ingin terberak sangat … ape yang anda lakukan untuk masuk ke kereta dan pulang ker rumah?
Gunakanlah kecantikan yang ada untuk mengayat jantan untuk menumpangkan kita balik secepat mungkin. Tapi janganlah berzina didalam kereta sedangkan kau nak terberak kan???? Tinggalkan istilah Duburilah Aku seketika dan selepas selesai kerja-kerja pembuangan sisa kumbahan ittew, tak reti-reti? Berzinalah!


6) Tag rakan-rakan:

  • Okfind88
  • Temah
  • Nakamichie
  • Shaofie
  • Eleza

nuffnang_bid = “0664d5c2c552433d9e7333fe3909457a”;

~ by adriananatasya on July 22, 2008.

2 Responses to “Tag Lagikkkkk!”

  1. oit..ko ni…mm minggu tag org ke minggu ni???ade aje yg tag aku..mmm…

  2. hahahahahaha
    giler kelakar yg paling last itu!
    atoi atoi..krem geraham aku

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: