Entry Dari Melaka

Aksi Riz di atas pentas

Ni pulak si Alif, ramai peminat dia kat Melaka ni eks?

Nubhan yang dapat banyak sorakan dari ahli-ahli FC dia

Terjumpa skandal lama kat Mahkota Parade. Matilahhh!

Kawan si Kos ni, tetiber mak macam taste jek. Lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Saida dan Toi

stacy di depan hotel penginapannya. mak kejar bagai orang gilerr!

Nadia menyanyikan lagu Dewi Sandra, ku Akui

Mak kat melaka lagi ni uols, bersama-sama ajk StacyFrenz yang lain menyaksikan Konsert Reunion AF6 di Dataran Pahlawan. Memang happening persembahan stacy tadi. Stacy menyanyikan 3 buah lagu iaitu Hampir Ke Situ bersama Nubhan, Ku Tlah Jatuh Cinta, dan Sandarkan Pada Kenangan bersama Mawi. Tak dapat ambil gambar clear, mak kejar Stacy sampai ke Lobi Hotel, akhirnya dapat juga gambar Stacy yang clear, dengan rambut hitam barunya tieww. Hiks.

Esok ada GSA, Gempak Selebriti Astro. Mak ada janji ngan Joe Lee pukul 2 petang. Malam esok baru mak balik KL. Nak jenjalang kat Bandar Melaka esok. hiks!

~ by adriananatasya on July 25, 2008.

4 Responses to “Entry Dari Melaka”

  1. syioknye ko riana…
    aku gak yg terperuk kat umah..
    sedey tau tak dapat pegi..
    tp ye la…aku kena pentingkan dulu aper yg penting…
    uhuks~

  2. Riana…tu kawan aku si Fiezz budak melaka, minat ker dgn mat rempit tu? dia tu meronda dgn motor tiap hari kat Melaka…nanti aku kenalkan ya, tapi ko mesti siap dgn baju pompuan keh keh keh, dia minat adik2 dan mak nyah saja

  3. kos ni… tak pandai simpan rahsia la…. aku pompuan betula lah…. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. waah.sabar riana…hiks..jgn cpt panas..kn keayuan ko ilang nnti..hiks..larikkk..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: