Hoyeah…. Dah Sampai KL

Aku dah sampai KL, tepat pukul 12 tengah hari tadi, dan terus masuk keje. Penat memang penat tapi selonok. Manyak selonok wooo. So hari ni aku nak post balik beberapa keping gambar lagi yang aku tak sempat upload malam tadi. Kat sini line tenet cam kambing beranak hanjeng. Slow hazzab. Dua jam tak habis upload gambar.

Dataran Pahlawan. Tempak cikcur ni. Awassss!

Kapla kapal terbang. Zaman biler nyer tatau!

Kapla keretapi lak. Ni zaman bila ntah.. zaman british nyer kot?

Aiyo… makam apakah ittew?

Gilossss aku… gambar cengginih pon aku snap.

Konsert GSA. Persembahan Stacy memang malatophs!

Mila dengan lagu Aku Lebih Tahu

~ by adriananatasya on July 27, 2008.

4 Responses to “Hoyeah…. Dah Sampai KL”

  1. huaaaa.. syiok nyer… siap pi tmpt sejahrah bagai… wey apa la motif ko tgkp gambo pokok segala… kok nyer pun mau jd photogrpher.. tgkp tuh biar berseni sikit.. hahahahaha

  2. wahhh ade mila.. special untuk aku laa tu =))

  3. sakan ko berjalan kat melaka nie riana..
    dah ada penganti dah aku..
    hahahaha..bole la pasnie ko tukang ambek gambo plak riana…

  4. wah.riana..ko…hiks…mm siap g tempat bersejarh ag tuh…mm besh oo ko…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: