Cooking, and Eating. Hiks!

Cuba tengok kacang ni. Hiks. Punya la aku boring dan lapar. Aku gi kedai dan beli kacang buncis serta setengah ekor ayam. Pelahap tak aku sampai setengah ekor tu. Padahal aku sorang je makan. Tapi ok jugak… campur makan malam nanti. Yang ni masa kacang buncis ni masih di atas kuali. Masih belum masak sepenuhnya. Mesti berbulu jek mata Okf tengok ni, sebab dia kan suka makan. Lainla macam Eleza, dia suka Mekdi je, hidup tak puas kalau tak makan Mekdi katanya. Ntah ntah dia lepak kat Mekdonel tu sebab ada mamat hensem keje kat situ? Mak selalu makan kat Mekdi Puchong Prima tu, eh.. Puchong Perdana kot. Hiks. Dulu ada jugak yang tasty. Tapi ada sorang pekerjanya tu lemah gemalai mengalahkan akak. Akak kompiusss. Maha kompiusss. Cik Gayah gamaknya. Hiks.

Nah hambek ko ayam masak lemak cili api aku. Siap ada daun kunyit lagi tu. Sebagai mewangikan masakan aku. Aku curik jiran aku nye daun kunyit tu. Tadi kat kedai lupa nak beli. Serai aku beli. Kalau tak nahasla pokok serai jiran aku tu. Jaat kan aku ni? Hiks! Alah macamla aku tak tau diapon suka ambik daun kari ngan daun limau purut aku masa aku keje. Aku kira tau tiap helai daun kari daun limau tu. Hiks! Takdo keje katanya! Masalahnya pokok serai aku mati. Dan pokok kunyit aku mati kekeringan. Biasalah tangan tak bedung masa kecik, tanam pokok susah nak jadi. By the way sedap aku masak. [Sapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan?] Kelazatan hingga menjilat kaki. Hiks.

nuffnang_bid = “0664d5c2c552433d9e7333fe3909457a”;

~ by adriananatasya on August 9, 2008.

4 Responses to “Cooking, and Eating. Hiks!”

  1. wah..sodapnye tlak name aku??aduya…aku suke makn ke??aku ke ko??oit…mata xberbulu la…wkakakakaa…hiks..larikkkkkkk..sedap ke ko mask???cam xmeriah je….wkakakakakaa….larikkkkkkkk

  2. ishh ishh ishh… dengan rakuss skali aku dipitnahh..!!!😥

  3. wah… wah… mana ada pitenah. kan hakikat ittew?

  4. taw xpe ling…kiter kene pitenah..sesungguhnye..owner blog ni pijahat….wkakkkaka…mateylar hako kne ban jap g..hiks…larikkk..aduya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: