Anugerah Bloggers 2008

Gatal tangan nak bagi anugerah kat kengkawan. Walaupun diri sendiri tak dapat anugerah. Tapi anugerah ni boleh meniup semangat agar terus berblog. Mari tengok siapa pilihan aku:

Anugerah ini aku berikan khas kepada Reezberry a.ka.a senduk delima di atas kerajinannya meng hapdet blog 19 kali sehari. Matilah mak kene carut pas ni. By the way nyah.. ko memang gigih. Lagipon readers kau banyak. Hiks!

Boleh bagi kat diri sendiri tak? Lariiiiiiiiiiiik!!! Okla.. aku serahkan trofi ini kepada Fifiey. Banyak sangat calon, tapi yang ni peberet aku. Wah!

Aha… anugerah ni aku dah booking untuk Okfind88. Dia memang selalu mesra je. Walaupun suka berdrama di dalam chatroom. Lariiiiiiiiiiik!

Yang ni pon kalau bagi kat diri sendiri boleh tak? Lariiiiiiiiiiiiik! Aku serahkan kepada enKos kerana di blog dia, mata kita sering dikaburi dengan gambar-gambar melampaui batas dan norma-norma kehidupan. Sukerla tu. Hiks!

Yang ni nak bagi kat Eleza. Walaupun blog dia simple jek, tapi tetap kreatif. Banje aku mekdi cepat Linggam.. aku puji kau ni.
So ittewlah anugerah khas juri yang akak serahkan hari ini. Harap kamu semua setia berbloging yea.

~ by adriananatasya on August 11, 2008.

12 Responses to “Anugerah Bloggers 2008”

  1. 10q2…aku suker berdrama ek??mm citer per yg aku blakon????mm mane ko taw ni??mesti ko silent reader aku ni…..hurm..bangga ar ade fans cam ko ni…mm biler nk sign aku???hiks….wkaka

  2. ADOI…akhirnya dapat juga aku Award, walau pun bunyi mcm Anugerah kesian jer…peduli apa aku??? yg penting dapat award…kerana selama hidop aku, ini lah Award pertama ( dan mungkin yg terakhir kot ) yg aku terima..aduh.,..sesak napas aku kerana terlalu gumbira. Riana…! ada hati kamo mau bagi Award utama itu pada diri sendiri ya? Hey girl…look mark my words ( dgn marker pen itam ya, warna merah…mark itu aku tak terima )…walaupun kamo anugerahkan Award itu pada diri sendiri, aku akan rentap dan sentap dan rampas ( ada lagi perkataan yg sama? ) dari kamo. Kerana pada aku…tidaklah berbaloi aku menggadaikan maruah sehingga separuh bogel kat Blog aku kalau takde imbuhan Award yg paling utama sebegini. Apa2 pon…makasih la…walau aku tau kamo tak ikhlas bagi award ini pada aku…aku buat2 dan anggap kamo ikhlas…..

  3. Wakakakaka…. eh.. aku ikhlas la… mana leh tak ikhlas. Lariiiiiiiiiiiiik!!!

  4. Adeh…ada lagi yg terlupa la…Riana..boleh tambah sikit? aku ingin mengambil kesempatan ini untok mengucapkan ribuan terima kaseh pada ibu aku yg banyak berikan sokongan…juga pada abg-abg…adek-adek…kakak-kaka dan seluruh keluarga dan sanak saudara, juga pada kawan-kawan…teman-tema…rakan-rakan…sahabat handai dan yg sewaktu dgnnya, juga tak lupa pada pakcik,makcik…atuk….nenek…bla…bla…bla…pok…pek…pok…pek

  5. terima kasih diucapkan kpd anda yg telah mengundi dan memberi sokongan padu kpd sy selama ini..makcek2..pakcek2…syukur alhamdulilah..akhirnya kerja sy di beri perhatian….mm walaupon sy telah berlambak @ bertimbun anugerah..tapi anugerah ini amat bermakna jua bg sy..coz…(nanes)…ramai yg tengok anugerah ini di tenet..n secara xlangsung..sy telah pemes walaupun sudah pemes di mana2..kecuali di toilet n kedai2 mamak…hiks..mm terima kasih juga kepada famili sy..mak…n adik badik sy…coz..jika tanpa sokongan moral..sy xle dpt anugerah yg pemes ni….(nanes)..10q all guys…still support me k…10q..this 4 uools..

  6. thanks bg award itew…sggh ku terharu….award tu ikhlas ckp aku cun atau saja2 ni…

  7. terharu katanya. habis tu takkan aku nak kasi award ni kat okf kot? hiks!!!

  8. sggh ku terharu dikata paling cun…ah….ah…ah…..aku dah mengembang terbang ke bulan….

    kesempatan ini sy ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat abah mak kat kampong….semua ahli keluarga…serta pihak pengurusan, media cetak dan elektronik serta peminat2 yg x putus menyokong sy selama ni…tanpa anda sy takkan dpt award mcm ni….sekian makasehhhhh

  9. OKFIND ko memang berangan dapat Grammy Award…kan? padahal sebenarnya Riana takot ko kecil hati jika tak dapat apa2 award. So kiranya itu hanya lah sekadar Award kesian…LARIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. FIFIY…ucapan kamo ko memang ucapan TERLEBEY SUDA. Besarnya kebanggaan ko ya…padahal dengar khabar anging yg bukan sepoi2 bahasa, tapi laju menderu-deru…menyampaikan pada cuping telinga aku yg Award ko dapat tu sekadar award menjaga hati jer…LARIK!!!!!!!!

  11. wakkakakaka… kos tu dengki sebab dia tak dapat bolot semua anugerah.

  12. amboih2….jeles nmpak…mm taw rr dapt no 4..xkan nk jeles kot??hiks..mm lau lam senarai pingat tu..bro xdpt pingat pape taw..kami ni..atleast ade gak..pingat perak si fifiey tu..n pingat gangsa..okf…occays..duan jeles..ahaks..larikkkkkkkkkkk….wakakakak

Leave a Reply

 
