Gajah Yang Tak Insaf

Susah tul gajah ni. Camner nak jadi zirapah kalau asyik makan jek kerjenye? Motip la sangat akak balik malam tadi around 11pm nampak Incik Casper dan Incik Freddie tengah memasak. Kowang bayangkanlah.. 11 pm okkays! Ekcelly perut akak pun time tu manje-manje lapaq. Sekali diorang masak asam pedas lak. Incik Casper memang espert bab masak asam pedas ni, makanan kegemaran akak. Maunya akak tak excited. Kira-kira pukul 12 lebih baru dorang siap masak. Ya ampunnn…. camner nak kurus ni???? Dua pinggan akak tambah. Selain tu ader telur dadar dan ikan kering. Mrasalah Incik Freddie di snap semasa ngah menumbuk bawang. Hiks!


Nak belajar masak Asam Pedas Melaka? Jangan malu-malu klik link INI.

~ by adriananatasya on August 26, 2008.

3 Responses to “Gajah Yang Tak Insaf”

  1. nasib lom pose noks…
    kalu x terliur laaa aku time ni.. nengok asam pedas ko… aku pun tgh nk wat enrty pasal mkn2.. ni… yer la kan.. sempena nk pose ni…. nk masukan resepi tok nenek aku … hahaha

  2. gitu ko ann… mesti tok neenk ko terel masak… orang jawa suka makan tempe. hiks..

  3. WAAH..WEI..SODAP TU..BAK RR CIKIT..NNTI KO BANJE EK HAKO..KO MASAK NI..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: