Lembu Sesat Di Putra Perdana

Sapelah yang bela lembu ni??? Aiyooo…. leh pulak dia bermain-main di depan masjid ni. Pastu berak lak kat tengah jalan. Kuwang ajo nye lembu! Lagi satu aku musykil… padang tu dah la takde rumput. Kot ye pun nak tukar kerjaya jadi penggembala lembu, bawakla anak-anak hang ni kat padang rumput. Hiks!

~ by adriananatasya on August 26, 2008.

3 Responses to “Lembu Sesat Di Putra Perdana”

  1. hahaha.. knp ko x suh diorg berak kat dlm toilet jer riana weh.. hahaha.. ko sergah la sikit.. emsti diorg dgr punya….

  2. masalahnya ann, aku tak reti cakap bahasa lembu… ko pandai? Hiks!

  3. wakakaa…lembu sape ni wei/??kita culik nk??kita kekah ramai2..nk x???lalala

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: