Fuck Off!!!

Aku dah tintong, sewel dan segala macam gila dah. Aku tidur pukul 4 pagi, lepas kemas the whole my room. Semua habuk-habuk aku dah lap, dah vakum, dah mop. Akhirnya aku yang penat. Alkisahnya begini: Aku pulang dalam keadaan basah kuyup, kena hujan. Musuh ketat aku yang bengong tu dah ada kat umah, sebab dia keje ship pagi. Aku ni je yang ship malam memanjang. Balik-balik, Incik Casper belum pulang lagi. Masuk-masuk je umah, aku rasa macam bukan masuk umah aku, tapi ibarat di dalam zoo ataupun sebuah gudang mercun. Sinki aku rasa sikit lagi leh roboh ngan pinggan mangkuk dan periuk belanga. Ntah hapa dia masak aku tak tau, sebab tak nampak sebarang makanan. Yelah dia masak untuk dia seorang jek. Pastu aku nengok sebukit baju kat atas lantai depan mesin basuh. Siap kene pijak-pijak lagi, sebab itu laluan ke toilet. Lagi aku sakit hati, satu bakul baju yang aku dah siap basuh pagi semalam, tapi belum sidai sebab hari hujan dah dicampurkan dengan baju-baju kotor termasuk spender dan setokin makhluk biadap ittew. Punyalah sakit hati! Pastu Incik Casper balik. Aku tau dia lagi penat dari haku, sebab dia keje dari pagi. Malaslah aku nak bising-bising. Pastu aku nampak Incik Casper mencuci pinggan mangkuk kat sinki. Hokeylah tu, sebab kalau aku yang basuh, sure ada yang pecah, terebang cam UFO bagai. Aku ni memang tak leh buat kereje sambil marah. Emosikieww tak dapat disembunyikan.

Lepas aku cuci baju, aku masuk bilik aku. Emosi aku memang masih tingtong tahap cipan lagi masa tu. Aku bongkar semua barang-barang dan kemas balik. Katil dan almari aku alihkan. Akhirnya, kul 4 aku tidur. Tu pown termasuk ceting kejap. Hiks! Biasalah, kalau dah start puasa karang takleh dah nak berzina. Motip sampai lari tajuk dah ni apsal?? Haiyaakkk. Aku nyer topik ialah memaki hamun budak umah aku yang memang pukimawati ittew. Wadefakk mennn!! Memang aku tak puas hati, dan tak akan puas hati sampai bila-bila. Memang dasar manusia gilakkkk… Biar aku meroyan kat sini lak..! Huh!! Kat sini aku meroyan… ada gak yang dengar. Betul tak wahai readers ku yang budiman sekalian? Hiks..

~ by adriananatasya on August 27, 2008.

5 Responses to “Fuck Off!!!”

  1. nyah..sabar …mak pun kena macam ko gak tp reverse lak..aku lah pulak yang dikatakan malas..padahal umah x kotor langsung..dah mak macam pembantu rumah nak kena basuh pinggan dia tiap2 hari…pastu kalau aku menyapu rumah dia kata x sapu..perlu ker mak rakam semua kerja2 yang mak buat pastu buat laporan harian kat dia..hanjeng betull..mmg sakit hati..lepas raya mak nak berambus cari rumah lain..yang tiba2 naik hantu kat blog ko nape ek…ape pun kita serupa nyah…

  2. tu lah nyah… mak rasa kalau mak rakam gambar mak ngah buat kerje2 amah tu aderla rupa cam Sunarti dari indonesia.. Yela… kat sini leh meroyan… . Nak cakap depan manusia ittew tak sampai hati pulak..

  3. riana..sabr je la..aku pown same gak..duk ber5..tp kami 3 org cam org gaji.sahkan nk suh buang sampah..nk basuh sudu pas mkn pown x..last2..member aku wat inisiatip kt durang..ltak reminder kt sinki..pas mkn..sila basuh..ekkeke..smpai skun..kosong sinki hako..ahaks..so..aku ase..ko pown better wat cam kami..wat reminder..biar rr dia terase..janji kita bkn org gaji occays.

  4. harusss ko meroyan weh.. kalu aku pun.. sentap! dah melantak.. x reti2 nk basuh pinggan… kalu aku… aku cmpk pingang mangkuk periuk belanga tuh dlm bilik dia…. br dia tau… hiks! wahhh aku pun turut meroyan ni… kehkeh….

    p/s: ada masa lg nk berzina be4 puasa ni.. kahkahkahkah… stock tuk sebulan nyah.. harharahr

  5. Hahaha…i do the same. kekadang naik giler atau naik angin, perangai mcm2…tukar deco atau pindah perabot tgh mlm….wakakaka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: