Makan Ke, Melantak??

Pesanan haku sempena bulan yang mulia ini:

  • Nak pergi ke bazaar Ramadhan tu pakailah kasut yang sesuai. Kang tergolek tengah jalan kan susah. Pastu jangan lak pakai high heels. Taula ko diva, tapi agak-agakla jugak.
  • Nak melintas jalan tu tengok kiri kanan. Kang kene langgar kereta jadi arwah pulak. Tak sempat nak makan murtabak.
  • Pastu jangan gedik-gedik kalau yang jual roti john tu cute gilerss. Kenyit-kenyit mata cukuplah. Ingat sikit, ni bulan puasa!
Hahaha.. itulah dugaankiew pertama kali pergi ke Bazaar Ramadhan tahun ini. Dahla hujan. Kena bawak payung sambil jinjit makanan. Tapi yang penting abang jual roti john ittew sangat cute. Esok I datang lagi yer bang!! Yang penting haku tak beli banyakpun, kuih karipap dan nasi beriyani daging je. Pastu minum air mata kucing. Takderla cam melantak sangat kan??? Hiks!

Photobucket

Photobucket

~ by adriananatasya on September 2, 2008.

5 Responses to “Makan Ke, Melantak??”

  1. mak nape ko x beli semua jek…

  2. oit kai… ko hengat aku ni telaga buruk ke?

  3. sedaplah pulak nengok lomang tu haaa… hiks!

  4. meriah nyer weh bazar ni… kat mana ni weh…. ni wat aku lapa dan kebulur ni…. adoi !! sedap nyer tgk ayam gegolek tuh… peberet aku tuh !!

  5. aiks… kat BB kan ader bazaar gak? hahahha. kalau kat Puchong perdana lagi meriah… banyak anak ikan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: