Napela Ngan Haku Ni???

Gittewlah khann.. akak suka letak gambar basi kat blog neyh. Taulah akak ni lambat pikap sikit. Gambar dah lama pun aku ulang tayang gittew. Masalahnya sekarang aku bukan nak pertikaikan pasal gambar kat bawah.. tetapi bertapa cutenye budak ittew sampai akak leh termenung sensorang. Tamaknya haku… nak yang macam Andhika Pratama la.. yang macam anak Datuk K la.. hampehh tul nafsu haku ni. Hiks!

Photobucket

Photobucket

Ala-ala beranganla haku cam yang kat sebelah dia ni haku. S sekarang korang tau dah kan bahasanya haku ni KUAT BERANGAN. Hahahahaah!

~ by adriananatasya on September 4, 2008.

6 Responses to “Napela Ngan Haku Ni???”

  1. tang dagu..checked
    tang mata..checked
    idung..checked..

    rambut & boobies tu je ko kena adjust sket riana. confirm mamat cenggitu akan taste ko…

    checked!!!

  2. ADOI…time puasa pon nak cerita pasal nafsu ker? heh heh heh

    P/S: Selamat berpuasa dan selamat menyambut Hari Raya yg akan menjelma 25 hari saja dari sekarang

  3. Kos ni tak abis2 pasal raya… excited betul dia ni.. Hahahah kjah.. taste… macamla boleh dapat!

  4. weh weh.. ni pempuan tuler ker??

    hamboi2 pose2 ko bernafsu yer!! hahahaha….

  5. tinggi nyer napsu… hahaha!!!

  6. hoit…tingginye napsu ko…smpai mencecah langit..gunung pown kalah…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: