Iklan – Baju Siapa????

Wah.. akak terkejut pig balik keje semalam tetiber ada gaun pengantin tergantung kat grill umah akak. Apa kes? Siapa punya? Salah hantar ke? Akak takde gaun konservetipp cam ni? Baju akak semua terdedahiyan dan tak cukup kain. Yang ni cam zaman Ramlah Ram punya baju ni. So akak nak pesan kepada empunya baju ni, jika anda tersalah hantar, sila ambil balik. Sebab akak dah tanya jiran sebelah, dia kata bukan dia punya. Then siapa punya? Takkan lah nak sedekah kat akak lak? Akak kompiusss! Jika anda tersalah hantar sila hubungi akak balik yek. Adioss!!

Photobucket

IKLAN INI DIBAWAKAN OLEH D.A.V.O.R

~ by adriananatasya on September 8, 2008.

6 Responses to “Iklan – Baju Siapa????”

  1. Lar..kira rezeki Raya la tu Riana! Boleh la ko berangan kawen n pakai baju tu…ratus-ratusan juga harganya tu tau!

  2. wahhh!! ada org sponsor baju raya nampaknyer. from secret admirer kot tu…

  3. wah….baju kawen…..tu adiah sempena raye kot riana…..ko try rr pakai..pastu..snap pic k….tringin nk tgk ko pakai baju ni….pastu..carik la pelakon lelaki….hiks..bg memantapkn ag pengambaran ni…occays.

  4. cam zaman rohana jalil je hakak!

  5. wakakakak… tu la pasal. nantiu aku letak lampu bentuk love kat dada.

  6. riana ok la baju tuh… byk tol ropol2 nyer… ko pakai masa sesi rumah terbuka nnt.. harus ko melert ! huahuahu…i likeeeeeeee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: