Tag Reezberry – What’s In Your Bag?

Tag ni kan macam virus. Bila dah datang, terus datang tak berhenti-henti. Tu yang aku sakit hati tu. So kali ni aku kene tag dengan Reezberry. Tapi nasib baik tag ni ala-ala simple jek. Kalau memeningkan kepala macam Tag Kai atau Ucu Manja tempoh hari, mau jugak aku baling laptop ni ke dinding. Hihiks!

Inilah isi kandungan beg aku. Tak banyak walaupun beg aku besar juga saiznya. Lagipun aku biasa bawa dua beg. Cuma yang ini yang paling penting. Mari kita kaji selidik isi dalamnya pulak.

Gambar ni keluar dulu pulak. Hihiks. Yang ini untuk keselamatan uols. Dinch mau dijangkiti penyakit berbahaya. Lainlah macam Temah, dia tidak perlukan semua ini. Yang penting mak takut termengandung. Oopps!

Huwakakaka. Ini je yang haku pakai. Compact Silky Girl sajork. Yang mahal-mahal hanya dipakai time cik cur sajork. Adapun muka mak yang dinch flawless ini memerlukan sekurang-kurangnya 4 lapis bedak ye. Eye-shadow pakai Elianto sajork.



Handphonekiew, nyawakiew. Matilah kalau takde bende ni. Kalau keluar rumah, walaupun dah jauh aku sanggup patah balik kalau handphone tertinggal. Susah kang kalau ada bisnes ke, anak ikan nak call ke. Hihiks.


Ini pun penting jugak. Buku nota dan pen. Haruslah untuk menyalin segala maklumat dari tarikh zina dan nombor anak ikan. Eh.. melalut pulak. Yang penting hal kerja lah uols! Kamera tu pulak sentiasa mak bawa ke mana-mana. Sebagai seorang blogger kamera ini sangat penting. Kalau tidak, handphone pun ada. 3.2 megapixel lagi handphone mak. Hihiks. Kipas ittew pula aku lupa nak keluarkan. Aku rasa sejak mesyuarat kat rumah Kos dulu lagi. Sampai sekarang masih lagi ada dalam beg aku.



Sikat uols. Walaupun rambut mak hanya sepanjang bulu kucing parsi, sikat tetap dibawa ke mana-mana.


~ by adriananatasya on September 13, 2008.

2 Responses to “Tag Reezberry – What’s In Your Bag?”

  1. weei..durex?wakakkkaa….ko bwk kehulu kehilir ka??hiks..nk 1..

  2. hoi… buang laa dolu rambut2 kat sikat ko tu.. hahahaa..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: