A Night To Remember

Malam semalam haku telah bersahur di Kampung Baru bersama Appan dan Nakamichie. Ni tengah tunggu-tunggu dua pasangan lagi untuk belanja aku. Jasmin & Razip serta Fifiey & Miji, bila lagi nak berlanja aku sahur atau berbuka ni wei? Temah dan Koko pun tak terkecuali. I kan miskin, harus dibelanja selalu. Hihiks.

Cikencop yang amat sedap. Kelazatan hingga menjilat kaki.

Couple Of the night, Appan & Nakamichie

~ by adriananatasya on September 14, 2008.

7 Responses to “A Night To Remember”

  1. wah..akhirnye..terlaksana jugak ea riana..hiks…wah..nape muka chie cam nantuk je tu?apan lak rambut baru ek??muekekke..sodap tu wei…

  2. wah wah.. weh nnt kita pi sahur sesama wehh .. !! macam besh lak aku tgk ciken cop tuh… adeh

  3. hak rianaa..ngeh3.ada jugak muka sa sna ar.hak3..ngeh3

  4. wah..riana je ke???sobsob..bawak diri..

  5. haiyakkk lapar2 balik….jom ciken cop…wei kat mana tu….sedap tak…nak pegi jugak..

  6. AKU LUPA DAH NAMA RESTORAN TU… YG PENTING BANYAK ANAK IKAN…

  7. wei aku nak ko yg blanja…ko nak ajak miji…eee dia tu 24 jam games jer…mkn x hengat dah tu…aku deting ngan org lain pon dia x sedar kot….hohoho

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: