BLACKOUT??? So I Went Out!

Blackout lak tetibe petang tadi. Pening aku. Gelap terus tempat nih. Dahla nbak masuk time berbuka dah masa tu. Tetibe je gelap. Terus aku sentap. Akhirnya aku gi IOI Mall dan berbuka di Pizza Hut. Inilah rupa makanan yang aku ambil. Huh.. dahla semalam aku makan nasi minyak Mrs X yang sungguh sedap, hari ni makan pizza lak. Memacam aku ni kan..





~ by adriananatasya on September 21, 2008.

4 Responses to “BLACKOUT??? So I Went Out!”

  1. Bagus la Xde karan…bole la balek awal…
    Ayo…makan saja kejenya…tengok Aizat pun dah slim…kamo bila lagi?

  2. waah..sedapnye…nk sikit…

  3. terliur aku tengok!
    ko makan ingat ako x ?

  4. eks?? aku kene ingat ko ke masa makan kai? hihiks

Leave a Reply

 
