BLACKOUT??? So I Went Out!

Blackout lak tetibe petang tadi. Pening aku. Gelap terus tempat nih. Dahla nbak masuk time berbuka dah masa tu. Tetibe je gelap. Terus aku sentap. Akhirnya aku gi IOI Mall dan berbuka di Pizza Hut. Inilah rupa makanan yang aku ambil. Huh.. dahla semalam aku makan nasi minyak Mrs X yang sungguh sedap, hari ni makan pizza lak. Memacam aku ni kan..





~ by adriananatasya on September 21, 2008.

4 Responses to “BLACKOUT??? So I Went Out!”

  1. Bagus la Xde karan…bole la balek awal…
    Ayo…makan saja kejenya…tengok Aizat pun dah slim…kamo bila lagi?

  2. waah..sedapnye…nk sikit…

  3. terliur aku tengok!
    ko makan ingat ako x ?

  4. eks?? aku kene ingat ko ke masa makan kai? hihiks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: