Selamat Pulang


Alhamdulillah, aku telahpun selamat sampai ke kampung untuk berhari raya. Walaupun baru minggu lepas balik, tapi feel balik kampung masa raya tu lain sikit. Mujur jalan tak sesak sangat, kalau tak ada juga puasa aku terbatal sebab asyik maki hamun kereta lain masa sesak tu. Esok startlah aku sibuk, nak pasang langsir, beli kuih dan sebagainya. Rasa macam nak bakar lemang tahun ni. Tengoklah dulu. Lemang anak ikan macam mana pula? Sebulan puasa okayss… Hihiks.

~ by adriananatasya on September 29, 2008.

2 Responses to “Selamat Pulang”

  1. Selamat Hari Raya Riana..
    Maaf Zahir & Batin!

  2. alhamdulilah dah sa,mpai kg.. saya terpukau seketika sebab melihat pemandangan kg u yg terlampau cantik. Teringin sgt nak jadi org kampung.. mandi sungai, panjat pokok kelapa, main layang2… sedoh.. sebab semua tu hanya mimpi je..😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: