My Lovely Friends

Kini tiba masanya untuk mengucapkan selamat tinggal. Sob.. sob.. Sabarlah uols. Akak belum quit lagi. Ni baru sipi-sipi persediaan sajork. Antara lain ialah membuang semua fail-fail peribadi yang ada dalam pc company ni. Takut uols, nanti ada gambar-gambar tak snonoh yang keluar pulak. Gambar-gambar Stacypun semua akak dah keluarkan, burn dalam cd. Forget it.. Akak nak cerita sikit pasal kawan-kawan akak kat dalam Stacyfrenz ni. Hohoho!

Kos dan Faizal. Faizal tu akak baru je kenal. Ada orang minat kat Faizal tu. Sapa ek? Jeng.. jeng.. jeng.. Kos pulak seorang yg charming dan berhati mulia. (Tetap nak kipas nih) Kalu tengok komen-komen kat blog Stacyfrenz, dierorang kata Kos ialah presiden fc paling hensem di Malaysia. Hensem ke?? Hobi dia ialah menyeleberate besday kengkawan. Kos, jangan lupa besday aiii 27 February yek. I nak kek 5 tingkat, pastu I nak gambar I sekali kat atas kek tu. Matila demand!

Laura. Setiausaha Stacyfrenz atau nama sebenarnya ********* (Matilah akak kene belasah kalau tulis nama betul dia kat sini!) Die ni ibarat seorang yang indipendence dan tegas. Mula-mula akak jumpa dia, akak takut nak tegur. Sebab dia nampak macam sombong. Padahl akak lagi sombong kannn?

Jasmin dan Sopi. Jasmin atau Sun, seorang yang havoc dalam chatroom tapi low profile kaedahnya kat luar. Low profile la sangat khannn? Sopi pulak seorang yang perasan diri dia cute. Alahai.. takdelah… dia memang cute. Tak dapat dinafikan. Cute Sopi ni lebih lagi dari cute arwah kucing aku dulu. Hohoho! Tapi kalau kurus lagi cute kot? Yang sebelah tu memang tak cute. Pakailah bedak 90 lapis pun macam tu jugakla muka kau. Kan Sun?

Reen. Reen punya falsafah hidup ialah Gedik biar bertempat. Hohoho! Since first time aku jumpa dia memang aku nampak dia ni macam meriah, gedik-gedik manja dan happy je orangnya. Kira kalau dengan dia tak terasa sangat tensionnya. Lagipun dia antara kawan aku yang rajin chat beramai-ramai dalam ym. Hohoho… chat beramai-ramai katanya. Ann pulak kata Gangbang dalam YM. Haiyoo… macam-macam istilah… Conference je la… kan senang nak cakap.

Cik Temah atau Ann yang sengal kepala otak. Kalau bercakap tak keluar dabel mining tak sah. Ngan dia pun rasa happy je. Dia antara kawan aku bergangbang dalam YM gak. Tak kiralah gossip apa sekalipun, dialah orangnya. Malam majlis ramah mesra tu bukan main lagi dia melaram, tapi cermin mata Betty tu tetap nak pakai kannn??? Pastu buat pulak muka-muka tertelan ais. Camnerla Koko tu sangkut kat kau ek? Hohoho!

Appan dan Liana. Kalau nak kata low profile, serahkan kat dierorang ni je.Ni memang bapak segala low profile yang ada kat muka bumi ni. Tapi tetap seronok ngan dorang ni. Kat dalam SFC ni keje dorang adalah sebagai Ceti haram. So kalau korang ada maslaah kewangan silalah berhutang ngan dorang. Bunga nya 45% sajork! Tak mahal kan???

Mia dan Nik. Mia ni adik kepada Liana, si ceti tuh. Biasalah budak SPM, kejenya mencari boyfren jek. Budak macam Nik tu pun kau nak ke? Nik pulak adalah seorang mamat sengal yang berkerja sebagai penjaga pintu neraka malam itu. Nak ikat sampin pun tak betul ada hati nak bercinta kan? Tapi walau macam manapun mereka memang happening dan sporting! Cayalah!! Pesana untuk Nik, kem salam kat Anip ek? Hohoho

Ryo, Okfind, Zulpan dan Fifiey. Tiga orang chatter tegar atau sign sampai mati kat chatroom. Akak nak panggil dorang ni otai chatroom. Boleh? Hari-hari kalau boleh nak bersembang nagn dorang ni. Lepas ni tak taulah macammana. Rindulah aku kat korang semua ni. Sob.. sob.. Sibbaik aku dah simpan banyak gambar-gambar korang ni, aderla peneman kalau aku tengah bersedih. Stacyfrenz.. uols memang RAWCKKKK!!! Kepada nama-nama yang tak tertulis di sini, akak nak mintak mahap la ye. Bukannya korang tak best, tapi tangan akak ni yang dah start krem. Lagipun nak tulis satu-satu penat wei. Alasan je kan. Tapi yang penting korang semua memang truly BEST!


~ by adriananatasya on October 16, 2008.

8 Responses to “My Lovely Friends”

  1. Ayo…Riana, jgn la pegi…Stacy Frenz perlukan kamoo, kalau Stacy tau…dia mesti sedey

  2. Kos… aku bukan nak pergi selama-lamanya. Janganlah sedih. Cuma nanti korang akan JARANG-JARANG dah jumpa aku… sob.. sob..

  3. riana.. ko la kawan yg paling besh aku kenal kat sfc ni… ko mmg memahami aku… apa aku nk ucap mekaseh atas perkenalan kita. ko mmg besh… love u !! frenz 4 ever !

  4. riana…
    ko la yg aku syg sgt…
    klu ko xde, ntah pe la jd blog aku slame nih..ntah2 mmg xde blog pon…thnx tunjok ajar..
    klu SF plak, ko mmg truly talented, wlaupon ko xreti nyanyi,wahh!!tp ko tetap berbakat dlm bidang penulisan blog2 ni sume..aku salute ko la..
    klu ko da jarang2 kat cr SF,spe lg aku nk ngadu??aku nk begurau??
    xceria tnpa ko la rianaaa…
    kau ilhamku…
    aku plak yg menitis air mate nih…
    huaaaaaaaaa…
    kosssss!!do sumetin…
    aku xnk kehilangan RIANAAAAAaaa…

  5. wahhh sedihnyer…ni yang terakhir ker….Jom la weii nangis sesama….bosan la ko dah jarang masuk cr nanti…sapa nk temankan aku n ajah tgh2 malam..sobs sobs sobs

  6. wwwaaahh riana..
    sedeh siott…sob..sob..sob..
    nnt sapa nk lawan aku rabut2 laki ni..
    sapa nak sebut nama pnoh aku slalu..
    ko mmg kwn yg paling bestt…
    aku pasti rindu kat ko..
    rrriiiaannnaaaaaaaaa…..-sun-

  7. pergilah rindu ku….

    wkkak…

    jangan sedih2…

    nanti bukan kite x leh jumpe or chat lagi kann..??

    aq sentiase akan ingat ko..

    ko antara yang berbakat pernah aku jumpe…

    wkakaka….

  8. uih..aku gedik bertempat ke?

    tatau plak aku seorang yg gedik..
    muekekeke…

Leave a Reply

 
