Kau Panggil Aku Babi?

Babi lah kauu!!!

Betapa sakitnya hati aku ni. Dah dua kali nombor ni call aku, bila aku angkat dia cuma kata BABI!!! Pastu terus letak. Bila aku call balik, tak angkat. Aku sms tak jawab. Apa masalah kau dengan aku? Aku ada hutang ke dengan kau ha? Jantan tak guna! Aku bukan saja-saja nak sebarkan nombor aku. Terutamanya masa nak buat majlis ramah mesra aidilfitri dulu, nak tak nak terpaksalah sebarkan nombor telefon. So far takdelah yang nak kacau. Setakat kacau biasa-biasa tu aku boleh layan lagi.

Tapi ini dah kira melampau!


Telinga kau pekak ek sampai tak tau nak bezakan suara babi dengan manusia?

Atau otak kau memang mereng sampai ko boleh call babi?

So..

Pemegang nombor 0126291643

AWASSSSSSS YEE!!!

Kalau aku dapat kau, aku potong konek kau!

Macam NIIII!!!!

adv_username = “adriana08”;
adv_gid = “adriana08_default”;
adtype = “336×280”;

~ by adriananatasya on October 17, 2008.

7 Responses to “Kau Panggil Aku Babi?”

  1. wahhhh saya rasa anda memang patut buh gambaq sengeri itu…baru mereka yang tahu….suka2 hati samakan manusia dengan binatang haram itu….

  2. CELAKE NYER BDK 2…

    ADE KE CKP SIS AKU YANG CANTIK NIE BABI…

    SIALAN BETUL…

    BERSABAR SIS KU…

    SEMUA INI KEJA MANUSIA BODO…

    BANYAK2 BERDOA…

  3. Tu org jeles dgn Stacy frenz la tu Riana,sabar je la ya. ker dia jeles ko cantik kot? ker dia sakit hati ko tak nak layan dia bermesra kot keh keh keh

  4. astagak!!! dah try kol itoo nombor..tp x dapet dihubungi lorrr

  5. Sabar jerlah Riana..Dah lumrah manusia mcm tu.. ada yang dengki dan ada yang tak puas hati. Kita jgn layan je.. nanti lama2 dia berhenti sendiri. Cuma abaikan jer orang2 mcm tu.. tak guna kita nak fikirkan org mcm tu..

  6. aku rasa org yg call ko tu jeles ngan kecantikan ko…peduli la nga org tuu…nombor yg xkenal jgn angkat la

  7. Hi Adriana.. sabaaaar bebnyk ye…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: