Open House Rumah Kieww

Tidak… aku bukan buka rumah pelacurians ye, tapi open house sempena Syawal. Memula ingatkan nak buat masa Deepavali nanti, tapi masa tu Casper pulak pergi Bali, dan aku lak sibuk. So kami buat dengan lebih awal. Ramai jugak yang datang. Walaupun tak semua yang aku jemput hadir, tetapi suasana tetap meriah. Lebih-lebih lagi dengan kehadiran kawan-kawan StacyFrenz. Korang memang sporting! Open house yang jauh di lembah gunung dan lombong ni pon korang sanggup datang. Aiiiii love you all!

Juadah kali ni disediakan oleh Casper, manakala aku hanya masak satu jenis makanan sahaja iaitu rendang kerang. Itupon aku terpaksa suruh Faizal kopek kulit kerang pada sebelah pagi. Atas sebab tertentu, Faizal tak dapat tunggu lama di open house umah aku ni. Setengah jam lagi ke pukul 12, kami berkaraoke pulak. Jangan risau.. jiran-jiran kat sini sporting jek. Takde nak marah-marah kalau kami memekak. Hohoho! Suasana dibingitkan dan hampir dipecahkan gegendang telinga oleh suara lunak merdu bak buluh perindu nyanyian Pejal PA.

open house 1


~ by adriananatasya on October 19, 2008.

6 Responses to “Open House Rumah Kieww”

  1. rianaaaaaaaaaa
    tukar gambo aku plsssssssssssss
    ya ampun….jgn aibkan aku!!!!
    miakakakakaka

  2. Rase nyer..lately kita suke ambik gambor2 candid…dah malas ngan pose ayu dan macho gak…

  3. oittt mana gambar si reen yg dia ckp mgaibkn tu..wakakak

  4. Aku kan…rasa nak buka baju dan seluar…pakai BOXER jer…sebab basah separuh badan dek hujan. Rasanya kalau X hormatkan Mrs.Xm dah lama aku buka semua keh keh keh – KOSE

  5. nyah sorry mak x dapat datang umah ko…mak ade hal penting…demam lak tu..raya keling nanti mak datang..hahahahah

  6. riana.. mekaseh menjamu makanan kat aku… smpai dua kali tmbah. hahaha.. (kunun nk lari dr kena nyanyi) sedap tol gulai daging yg casper msk tuh.. sesedap salju… kerang rendang.. aku mkn sikit jer.. takut kegatalan.. hahaha..

    mekaseh ek.. nnt ray deepavali buat la lg.. mkn2.. kita kan majmuk.. hukhuk

Leave a Reply

 
