Start Keje Esok

Esok aku start keje tempat baru. Hoyeah… hoyeah. Kali ni aku dah tak keje depan komputer dah. So takleh lah mencapapkan diriku di chatroom lagi. Kita jumpa je la memalam. Biasalah, aku kan makhluk yang susah nak tido malam. Nanti aku ceritakan dengan lebih detail tentang kerja baru aku. Sesambil tu ekceli aku masih jugak try cari keje lain. Yang penting kat tempat baru ni ada banyak anak ikan. I suker… suker! Ann dan Jasmin jagalah chatroom kita tu dengan baik ok? Hohoho… cam wasiat pulak. Kang memalam aku online.

~ by adriananatasya on October 20, 2008.

3 Responses to “Start Keje Esok”

  1. alhamdulillah ko dah dpt keja

  2. bagos lar ko dah dapat keje..
    nanti dapat 1st gaji..
    banjer lar aku makan kenny rogers…
    waaahhh..besh besh besh…

  3. keje apa tu Riana?

Leave a Reply

 
