Curang?

Why you so jeleouse???
Just like I’m sleeping with other guy???

Gittew… sentap akak dengar dialog ittew. Dialog dari video klip di atas yang tetiber menyentap bagai petir di kala hari tak hujan. Kababommm!! Terus akak pengsan terkena renjatan elektrik gittew! Kalau Cik Temah kata dirinya kesepian, akak plak rasa diri akak sepi dua kali ganda dari dia. Hah.. mulalah tu fikir yang bukan-bukan. At least ko nak gi honeymoon kat Melaka kan?

Entahlah, kalau cakap pasal hubungan cinta dan pasangan, kita tak boleh lari dari hal ini. Kes pasangan yang curang. Kenapa ek akak cakap pasal ni? Korang kalau ada sixth sense mestilah boleh agak. Tapi akak nak buat bodoh je, boleh??? No.. no.. no.. kita tak boleh menipu perasaan. layan jap lagu ni. Penuh makna ni lirik dia.

~ by adriananatasya on October 27, 2008.

2 Responses to “Curang?”

  1. at least korang sumer ada pasangan la riana..

    aku sesorang je..lg sedey..lg sepi..

    aku sedang mencari sinar utk diriku…
    uhuks…

  2. sedih lak aku baca komen reen ni… miakakkakka!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: