Porn Star Dalam Rumah Aku

Takut jap dengar tajuk kat atas tu. Tapi tulah, akak tak tau nak cakap macam mana. Bapok seekor ni selamba badak je menayangkan tubuh badannya yang sangat SEKSA ittew di dalam umah mak yang cantik ini. Nak ditegur tak sampai ati lak. Memangla aku tak stim langsung tengok dia ni. Tapi apa lak kata orang dan jiran tetangga bila dia dok posing kat balkoni bagai. Mak bukan nak kata mak benci dia… tapi berpada-padalah kan.. Sekarang dia tak tidur lagi dalam bilik aku, sebaliknya aku dah suruh dia tidur di ruang tamu je. Jahat kan aku? Bukan apa, akupun nak privacy jugak. Aku ekceli tak marahpun ko nak duduk serumah ngan aku, tapi bab porn star tu yang aku tak tahan. Kekadang selamba tenggiling dia jek main ngan anak ikan kat depan aku. Hurm.. malaslah nak cakap panjang!

~ by adriananatasya on November 6, 2008.

4 Responses to “Porn Star Dalam Rumah Aku”

  1. mak aihhh..
    terkejot aku riana..
    ko nie..jgn ar pampang gambo porn!!
    miakakaakaka

  2. AYO…yg penting perut itu…keh keh keh

  3. Addoooii…ingat kan casper pulak….wakakaka…

  4. suka aku tengok dia… wah buat apa nak tutup ngan tgn… wakakka… buka ja trus… kau tu laki kan… wakkakaka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: