Terhangat Di Pasaran Minggu Ini

Anak-anak ikan ini sedang mencari mak ikan untuk memebela mereka. Matikah aku dengan statement ini? Cari gambo laki Temah tak jumpa pulak. Kalau tak harus aku letak di sini. Itupun kalau masih boleh dikategorikan sebagai anak ikan la. Asyik nama Temah je enterprem kat sini. Hiks!

Nik. Anak ikan Zoo Negara. Amat sihat dah banyak daging. Sesuai untuk dibuat BBQ. Hobi beliau ialah menangkap rama-rama di tepi lombong dan menyanyi sorang-sorang di atas longkang.

Anak ikan yang tak diketahui asal usulnya. Namun jika anda mahu penulis sedia untuk mencari maklumat tentang beliau.

Cojhie. Anak ikan yang tinggalkan no telefon di shoutbox blog aku bulan lepas. Tak jauh, hanya di Sepang sahaja. Telahpun diratah dan dirasai. Hasil agak memuaskan.

Hafiz. Dari Jalan Klang Lama, tempat jin dan Kos membiakkan spesies. Bergambar di tepi kolam sebagai simbolik anak ikan.

Hazry. Paling mendapat undian tertinggi setakat ini. Keseksian tubuhnya menjadi idaman minah-minah Thailand.

Jadi yang mana satu pilihan anda?

(Artikel ini hanya untuk suka-suka sahaja. Maaf kalau ada yang terasa)

~ by adriananatasya on November 22, 2008.

7 Responses to “Terhangat Di Pasaran Minggu Ini”

  1. aku cop yg last.. ARY.. mukakakaka…
    can i test drive tak?? mukakakaka.. ARY jom !

  2. adoiiii..mau pingsan dah aku ni!!! bila masa aku jadi anak ikan plak ni??? adoiii..mentalll dah ni..uwaaaaaaa…dilittt!!!! uwaaaaa ='(

    kak ann pon dah sama2 mentall dah ni..adoiiiiiiiiii huhuuuu ='(

  3. ADUH….

    hangt ke hangit…

    heheheh…

    anak ikan ke.??? aduh…

    x pa la..

    janji bukan anak ikan megat..!!

    hahaha…

    gurau ja…

  4. yang no 3 tu cam kenal je..mmm pun dah kekahkannya nyah..light2 je mak rase ..tp gigitan manja dia muat akak lemas dalam lautan sepi..oh anak ikan ku sayang ko telah larik ke mak ikan buntal rupanya..patut lah dah x call mak ikan kalaoi lagi..ni mak ikan kaloi nak sentap ni…

  5. gigitan manja ke uols? mak rasa gigitan lovebite ader la… muahahahhaa…

  6. errkhhhhh hebat sungguh anak2 ikan nih…hehehehe nik ngan ary dah jadik anak ikan??? heheheheh mengiurkan sungguh…wakakakakka

  7. I suka yang tak tahu asal usul tuh ..
    carikan detail boleh he he …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: